1. VILKEN VALUTA ÄR DE PRISER JAG SER PÅ WEBBPLATSEN?
Beroende på var du befinner dig kan priserna visas i SEK, DKK eller EUR.
2. HUR KAN JAG BESTÄLLA?
Välj din produkt, välj lägg till i kundvagnen, köp den sedan, ange sedan din faktureringsinformation, namn, adress, telefonnummer och fortsätt att köpa.
3. VILKEN BETALNINGSMETOD ACCEPTERAR VI?
Vi accepterar kreditkort som Visa, Mastercard och Amex. Vi använder även Apple Pay, Google Pay, Klarna, Swish och MobilePay.
4. HUR LÅNG TID TAR DET ATT FÅ MIN BESTÄLLNING?
Europa: Beställningar skickas vanligtvis inom 24 timmar från det datum beställningen gjordes. Din beställning kommer att anlända cirka 1 – 3 arbetsdagar efter att den har skickats.
5. KAN JAG FÅ ETT SPÅRNINGSNUMMER?
När beställningen har skickats skickar vi ett e-postmeddelande med ditt spårningsnummer och spårningslänk.
6. ÄR DU ANSLUTEN TILL ROLEX, OMEGA ELLER NÅGOT ANNAT VARUMÄRKE?
Treband.com är en oberoende enhet som specialiserar sig på försäljning av klockarmband. Vi vill klargöra att vi inte är associerade med varumärken som Rolex SA, The Swatch Group Ltd, Omega SA, Breitling SA, Tudor watch SA, Seiko Watch Corporation, Blancpain SA eller något annat klockmärke som kan visas på vår webbplats. De immateriella rättigheterna för varumärken, namn och logotyper för dessa klockor tillhör endast respektive varumärke.
7. VARIFRÅN SKICKAS MIN ORDER?
Alla beställningar skickas från vårt lager i Sverige.
Hjälp & Kontakta oss
Om vi inte har svarat på alla dina frågor i detta kundtjänstavsnitt, vänligen kontakta oss:
Handelsnamn: Treband AB
Telefon nummer: +4631652222
E-post: info@treband.com
Fysisk adress: Brygghusvägen 23, 423 55 Torslanda Sverige